ما در حال پاسخگویی به سوالات متداول هستیم. نگران نباشید اگر نتوانستید مورد دقیق را پیدا کنید. می توانید با جستجو یا ادامه کلیک بر روی دکمه زیر یا مستقیماً اطلاعات بیشتری کسب کنید با پشتیبانی ما تماس بگیرید
شما میتوانید از طریق وبسایت یا اپلیکیشن ما محصولات را انتخاب کرده و پس از افزودن به سبد خرید، سفارش خود را نهایی کنید.
پرداخت آنلاین (کارت بانکی)، پرداخت در محل (برای برخی مناطق)، و انتقال بانکی امکانپذیر است.
بله، برای شهرهای مختلف ایران ارسال داریم. هزینه و زمان تحویل بسته به شهر و روش پست متفاوت است
پس از ثبت سفارش، کد رهگیری برای شما ارسال میشود و میتوانید از طریق پنل کاربری یا تماس با پشتیبانی پیگیری کنید.
ما انواع قهوه (اسپرسو، فرانسه، عربیکا، روبوستا) با درجات برشتگی مختلف داریم که در صفحه محصولات مشخصات کامل آنها ذکر شده است
بله، برخی از محصولات ما گزینه (بدون کافئین) و یا کافئین بالا دارند که در توضیحات محصول مشخص شده است.
بله، تمام محصولات دارای تاریخ تولید و انقضا هستند و در بستهبندی درج شده است
برخی محصولات طبیعی و بدون نگهدارنده هستند که در توضیحات آنها ذکر شده است
در صورت نقص یا مشکل در محصول، تا ۷ روز پس از تحویل میتوانید با پشتیبانی تماس بگیرید تا راهنمایی شوید.
بله، در صورت عدم رضایت یا مشکل در محصول، طبق شرایط مندرج در صفحه "شرایط بازگشت" اقدام میشود.
با ثب تنام در سایت یا اپلیکیشن، میتوانید از تخفیفهای ویژه اعضا و کوپنهای تخفیف بهرهمند شوید
بله، برای سفارشات عمده میتوانید از طریق تماس با پشتیبانی یا فرم همکاری با ما اقدام کنید
از طریق شماره تلفن، واتساپ، یا چت آنلاین در سایت میتوانید با ما در ارتباط باشید.